Începuturile creațiilor Elisabetta Franchi
Italianca Elisabetta Franchi a deschis un mic atelier la Bologna, orașul unde s-a născut și a studiat, în 1995, începând să dea formă ideilor sale și să-și creeze primele piese vestimentare, urmându-și instinctul, cu doar cinci colaboratori (astazi sunt în jur de 300). Compania Betty Blue S.P.A. s-a născut în 1998 și prima sa colecție s-a numit CELYN b., linie de modă care se află încă în expansiune, obținând succes după succes. Încă de atunci, Elisabetta Franchi s-a jucat cu pricepere cu croiala, silueta, paletele de culori și detaliile de finisare ale hainelor și accesoriilor ei uimitoare.
Ascensiunea internațională și crearea brandului Elisabetta Franchi
În 2006 a cumpărat clădirea unei vechi companii farmaceutice, abandonată, iar după doi ani de restructurări a devenit sediul companiei sale, Maison, care exprimă alte două pasiuni pe care le are pe lângă modă: arhitectura și designul. Din 2012, Elisabetta Franchi a ales să-și semneze creațiile cu propriul nume, dând viață brandului omonim. În 2013, a deschis primul showroom executiv la Milano, unde a și început să-și prezinte colecțiile pe podium, lansând colecția primavară - vară 2015. Ascensiunea puternică pe plan internațional a permis brandului Elisabetta Franchi să construiască o rețea în întreaga lume, iar evoluția stilistică a mărcii și atenția la detalii, l-au transformat în preferatul vedetelor internaționale.
Eleganța Elisabetta Franchi la Zalando
Colecțiile de rochii și fuste, topuri și pulovere, cămăși și hanorace, blugi și salopete, pantaloni lungi și scurți și îmbrăcăminte pentru exterior, jachete și paltoane și, de asemenea, accesorii precum bijuterii, pantofi și genți, sunt de calitate și sunt realizate cu măiestrie, pentru un stil luxos care a devenit noul standard în lumea modei. Doamnele pot alege rochia elegantă de zi sau de ocazie pe care o doresc, confortabila salopetă, botinele stiletto, jacheta chic ce ascunde la birou bluza stilată, ideală pentru cina în oraș de după serviciu.