Teva celebreazã diversitatea şi individualitatea
Considerãm cã modul în care alegem sã trãim sugereazã cel mai personal forma noastrã de exprimare. O exprimare liberã, fãrã bariere, în care nu existã discriminãri de gen, vârstã, rasã sau orientãri sexuale.
Teva apreciazã faptul cã suntem diferiţi şi a implementat în mediul sãu de lucru aceastã conduitã prin încurajarea diverselor abilitãţi profesionale şi a acceptãrii modurilor variate de a contribui la procesul creator.
O idee, o necesitate, o modã cu colecțiile Teva
Câteodatã ideile mãreţe se nasc în împrejurãri neobişnuite, având ca sursã de inspiraţie subitã un incident sau o necesitate de moment. Ideea brand-ului a apãrut în 1984 în Marele Canion din Statele Unite ale Americii, când un ghid a prins cu arici (scai sau velcro) nişte curele de ceas pe o pereche veche de papuci pentru a crea un pantof ce nu poate pluti. Cu un model studiat, cizelat şi adaptat fizionomiei corpului uman, Teva s-a impus pe piaţa articolelor de încãlţãminde utilitarã ca simbol al confortului şi durabilităţii.
Spontaneitatea şi spiritul aventuros ce a lansat prima pereche de sandale nu se limiteazã la produsul finit, ci la tot ceea ce creeazã, cu o atenţie deosebitã pentru producţia din materiale reciclabile, în proporţie cât de mare este posibil.
Admiratorii Teva susţin brandul nu doar datoritã aspectului estetic sau al confortului oferit, ci şi datoritã pasiunii pentru produsele realizate etic, cu responsabilitate şi conştientizarea impactului asupra mediului înconjurãtor. Emblematicele curele ale sandalelor Teva sunt realizate din poliester reciclat, fabricat din sticle de plastic.
Sustenabilitate, fãrã rabat de la calitate
Teva crede în consumul responsabil, cu un lanţ de aprovizionare etic, motiv pentru care s-a aliniat unui demers de transparenţã totalã privind producţia. Urmãreşte întreg procesul, începând cu provenienţa materialelor de bazã, datele cu privire la furnizori, dar se informează și despre unitãţile în care produsul finit este fabricat și pus la dispoziţia clienţilor, transparent, fără niciun ascunziş.
Prin folosirea materialelor reciclate, Teva a redus substanţial emisiile de CO2 şi a diminuat risipa de apã şi energie, militând astfel pentru un produs durabil, dar cu impact negativ minim asupra mediului. Acest aspect a adus un plus de notorietate produselor în rândul fanilor.
Încãlţãmintea Teva se adreseazã întregii familii, o dorinţã ardentã a brand-ului fiind conştientizarea prin educaţia oferitã copiilor asupra impactului pe care industria fashion o are asupra mediului. Zalando susţine demersul brand-ului american prin oferta extrem de bogatã pusã la dispoziţie pe platforma sa online, destinată nu doar adulţilor, ci şi celor mici.